ეს მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა სტანდარტების,
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით.
გავეცანით მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებს და ზოგადი, შინაარსობრივი და თემატური კითხვების გაცნობის შემდეგ დავფიქრდი ჩემი პროექტის საკვანძო შეკითხვებზე. საკვანძო კითხვებმა, ჩემი აზრით, შემიქმნა პროექტის ღერძი და დამაფიქრა მის მრავალფეროვნებაზე.
Microsoft office Word-ში ვისწავლეთ ბროშურის შექმნა, ბროშურაში შევიტანეთ პროექტის მიმდინარეობა, მიზნები და გავამრავალფეროვნეთ სურათებით.
ვიმუშავეთ დროში გაწერილ შეფასების ჩარჩოზე.
პროექტის გეგმის შაბლონში შევიყვანეთ პროექტის სასწავლო მიზნები და სწავლის შედეგები.
გავეცანით მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებს და ზოგადი, შინაარსობრივი და თემატური კითხვების გაცნობის შემდეგ დავფიქრდი ჩემი პროექტის საკვანძო შეკითხვებზე. საკვანძო კითხვებმა, ჩემი აზრით, შემიქმნა პროექტის ღერძი და დამაფიქრა მის მრავალფეროვნებაზე.
Microsoft office Word-ში ვისწავლეთ ბროშურის შექმნა, ბროშურაში შევიტანეთ პროექტის მიმდინარეობა, მიზნები და გავამრავალფეროვნეთ სურათებით.
ვიმუშავეთ დროში გაწერილ შეფასების ჩარჩოზე.
პროექტის გეგმის შაბლონში შევიყვანეთ პროექტის სასწავლო მიზნები და სწავლის შედეგები.
No comments:
Post a Comment